Storytelling in de tuinbouw – Een verhaal dat verteld moet worden
eze maand gaat collega en Media Marketeer Karin van Luijk in op storytelling; een vorm van marketing waarmee verhalen ingezet worden als effectief marketingmiddel.
eze maand gaat collega en Media Marketeer Karin van Luijk in op storytelling; een vorm van marketing waarmee verhalen ingezet worden als effectief marketingmiddel.
In de Pull’s Diary vertelt Frank waar hij zicht de meeste tijd mee bezig houdt op het gebied van organisatie en strategie.
14 Neuzen dezelfde kant op in de aanloop voor Orchid Inspiration Days Zeven kleurrijke open dagen bij 14 verschillende orchideeënspecialisten. Dit jaar mocht ik voor het 3e jaar op rij de gezamenlijke communicatie organiseren, voor…
De dag van… Annelene Wie kent het niet? De goedgevulde agenda! Zo ook de agenda’s van Pull Position’s marketingteam in green. Een afspraak hier, een overleg daar en natuurlijk wordt ons ‘fort’ op de Tiendweg…
Hoe twee bloemen een stralende glimlach bezorgen tijdens de fleurige actie op Dag van de Zorg
Ook in Italië weten ze ons te vinden. De afgelopen maanden hebben wij samen met Menin Floricoltura, een vooruitstrevende orchideeënkweker uit de regio Padova, aan een nieuwe huisstijl en verpakking gewerkt. Tijdens My Plant&Garden in Milaan toonde…