Tijdens de Royal FloraHoland Trade Fair laat de kweker van bijzondere bloeiende producten haar nieuwe huisstijl zien.
Het familiebedrijf AltaNova lanceert volgende week haar nieuwe huisstijl, met bijpassende pay-off: Blooming Dreams.
In een nieuw jasje
De afgelopen jaren heeft het familiebedrijf veel ontwikkelingen doorgemaakt en de jongere generatie is nu ook toegetreden in het bedrijf. Hoog tijd voor een vernieuwde huisstijl! Eerder dit jaar klopte AltaNova aan bij Pull Position (marketing- en communicatiebureau voor de tuinbouw) om het traject samen aan te gaan. De afgelopen maanden zijn de nieuwe huisstijl en bijpassende huisstijlmiddelen ontwikkeld. Naast een nieuw logo, zijn er ook nieuwe verpakkingen (hoezen en etiketten) voor AltaNova’s bloeiende producten. Daarnaast wordt volgende week de geheel vernieuwde website gelanceerd en wordt er een gloednieuw magazine uitgebracht.
Droomwereld
Tijdens de Royal FloraHolland Trade Fair worden bezoekers uitgenodigd om AltaNova’s ‘droomwereld’ binnen te stappen. Alle zintuigen worden geprikkeld in de bloeiende kas en de nieuwe huisstijl is uiteraard ook te bewonderen. AltaNova is te bezoeken in stand 35.12, van 6 tot en met 8 november.
Over AltaNova
AltaNova is gespecialiseerd in het kweken van bijzondere bloeiende producten voor ieder seizoen. AltaNova stelt zichzelf de missie juist de ‘niet standaard’ producten, maar de bijzondere parels te kweken en beschikbaar te maken voor de consument, hoe moeilijk deze ook te telen zijn. AltaNova bestaat uit vijf kwekerijen, waarvan één buitenlandse vestiging in Portugal. Meer informatie over AltaNova vind je op Facebook, Instagram, LinkedIn en binnenkort ook op de vernieuwde website.