INTERNATIONALE MARKTACTIVATIE
WAT VINDT DE EINDKLANT
Wij testen en onderzoeken het. Of het nu gaat om een bestaand product of een nog te introduceren noviteit. Door onze jarenlange ervaring binnen de groene branche, hebben wij veel kennis van de keten en weten wij als geen ander hoe we jouw product optimaal kunnen vermarkten. Wij geloven dat je hierin alleen optimaal resultaat kunt boeken door middel van een gecombineerde aanpak van online- en fysieke activiteiten. Wij kennen de bron, de markt én de eindklant: samen zorgen we voor (internationale) marktactivatie!
INTERNATIONALE MARKTACTIVATIE
Strategie
We gaan van start met de strategie en bepalen in het plan van aanpak gezamenlijk de doelstellingen, doelgroep, (potentiële) klantgroep en activiteiten waarop we gaan focussen.
Markt- en eindklantbezoeken
Kennis van de markt is goud waard. Daarom organiseren we regelmatig marktbezoeken, in samenwerking met verschillende schakels binnen de keten.
Internationale marktinformatie
De feedback van eindklanten op jouw product wordt geïnventariseerd en teruggekoppeld; waardevolle marktinformatie voor de verdere ontwikkeling!
Shopper-en consumentenonderzoek
Hoe denkt de shopper (consument) over jouw product? Wij onderzoeken het, doormiddel van een kwalitatief of kwantitatief onderzoek.
Sales support
Hoe presenteer je planten of bloemen optimaal, zorg je voor een goede prijs-kwaliteitverhouding en houd je je derving laag? Wij adviseren winkels en shop-in-shops hierover. Ook ondersteunen we de verkoop bij de bron: de kweker.
Product pilots
Is jouw nieuwe product klaar voor de commerciële fase? Met productpilots kunnen we nieuwe rassen (soms nog niet eens in de pre-commerciële fase) testen.
Product/merk positionering
Weet je al hoe je jouw (nieuwe) product gaat positioneren? Wij helpen je hierbij, doormiddel van concept-en contentontwikkeling.