De kweker van bijzondere bloeiende producten introduceerde haar nieuwe huisstijl tijdens de beurs
Om de nieuwe pay-off ‘Blooming Dreams’ kracht bij te zetten, creëerde AltaNova een prachtige droomwereld in de stand, waar bezoekers al hun zintuigen konden laten prikkelen.
Ook online in een nieuw jasje
De afgelopen maanden zijn de nieuwe huisstijl en bijpassende huisstijlmiddelen ontwikkeld. Naast een nieuw logo, zijn er onder andere nieuwe verpakkingen (hoezen en etiketten) en een magazine ontwikkeld. De bezoekers van de beursstand waren vol lof over de nieuwe huisstijl.
Vanaf nu is ook de gloednieuwe website altanova.nl live! Hierop is het bijzondere, bloeiende assortiment te vinden, wordt de bloeiende visie van AltaNova verteld en kan de website bezoeker verzorgingstips ontdekken. AltaNova was nog niet actief op social media, maar is nu ook te vinden op Facebook, LinkedIn en Instagram! Hier worden bezoekers op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen van de bloeiende producten die door AltaNova worden geteeld.
Over AltaNova
AltaNova is gespecialiseerd in het kweken van bijzondere bloeiende producten voor ieder seizoen. AltaNova stelt zichzelf de missie juist de ‘niet standaard’ producten, maar de bijzondere parels te kweken en beschikbaar te maken voor de consument, hoe moeilijk deze ook te telen zijn. AltaNova bestaat uit vijf kwekerijen, waarvan één buitenlandse vestiging in Portugal. Voor meer informatie kunt u terecht op altanova.nl.