Met een gerichte promotieactie zijn, in samenwerking met Dümmen Orange, alle eindklanten van W.K.Heyl verrast met een ‘quantum doos’ met hierin drie kleuren Pina Colada.
Rechtstreeks naar de eindklant
Dit voorjaar ontstond het idee om een promotionele actie op te zetten voor het ras Pina Colada. Net als vele andere rassen, kent deze een goede afzet richting de Oost-Europese markt. Met de ambitie om de afzet in Duitsland te vergoten, is er in samenwerking met VannoVa, Dümmen Orange en bloemengroothandel W.K.Heyl een gerichte klantenactie opgezet. Met ruim 2000 bossen in quantum boxen zijn alle Duitse klanten van W.K. Heyl beleverd. Bij deze levering werd een speciaal ontwikkelde brochure meegegeven. Ook online; via de website, webshop en sociale media is er bekendheid aan deze actie gegeven en kwamen er veel enthousiaste berichten en foto’s van bloemisten. De komende periode moet uitwijzen of deze actie haar doel heeft bereikt: het creëren van meer vraag naar troschrysant Pina Colada.
De perfecte Pina Colada
In de quantum boxen was de troschrysant Pina Colada te vinden in drie kleuren: wit, geel en crème. Deze troschrysant staat erom bekend dat het meer bloemen op de steel heeft binnen het segment. Hierdoor kunnen bloemisten het boeket beter vullen en is het ideaal voor steekwerk. Daarnaast is het een frisse, sterke bloem dat doorbloeit op de vaas. Master Grower Fred van Paassen richten zich volledig op het kweken van het Pina Colada ras, de gehele onderneming is namelijk ingericht om de perfecte Pina Colada aan te kunnen bieden aan de klant.
Over VannoVa
VannoVa is een samenwerkingsverband van een aantal toonaangevende chrysantenkwekers. Door samen te werken op het gebied van productie, marketing en promotie hebben de Master Growers van VannoVa internationaal een toonaangevende positie verworven. De vele jaren ervaring die door de Master Growers zijn opgedaan, maken VannoVa tot een aansprekende, mondiale partner op het gebied van productie en het leveren van chrysanten van topkwaliteit in het hogere segment.