Een huisstijl zegt meer dan...
Als je een bedrijf leert kennen dan is het allereerste wat je ziet meestal het logo en de totale uitstraling. Is het kleurrijk, oogt het creatief, zakelijk of juist ambachtelijk? Het logo geeft een potentiële klant of werknemer een eerste indruk. Je begrijpt dat het dus meer dan belangrijk is dat je huisstijl uitstraalt wat jij belangrijk vindt. Het moet passen bij waar je als bedrijf voor staat en matchen bij jouw gewenste identiteit. Een logo pronkt niet alleen op je bedrijfspand, maar ook op kleding, in je beursstand of op de verpakking van het product. Niet zomaar ‘even’ een mooie vorm met je bedrijfsnaam eronder dus.
Basis voor de komende jaren
Het strategische document dat we met elkaar hebben opgesteld vormt de kick-off van een huisstijltraject. De huisstijl moet immers passen bij jullie visie en kernwaarden en bijdragen aan het uitdragen hiervan. Pull Position vertaalt deze samen met een grafisch ontwerper naar verschillende voorstellen voor een nieuw logo en andere huisstijlelementen. Hierbij kijken we naar kleur, lettertype en natuurlijk het gevoel dat het logo uitstraalt. We vinden het belangrijk dat je over vijf jaar (liefst nog veel langer!) nog steeds met trots naar je huisstijl kijkt. Een huisstijltraject met Pull Position staat garant voor een visuele identiteit voor de lange termijn.

Wat kan een nieuwe huisstijl voor jou betekenen?
Kom langs voor een kop koffie op ons kantoor in Honselersdijk. We gaan graag vrijblijvend met je in gesprek over wat een nieuwe huisstijl voor jou kan betekenen en hoe wij dit aanpakken.
Geïnteresseerd in een nieuwe huisstijl?

Liever even bellen? Geen probleem!
Pull Position
+31 (0)174 640 400
info@pullposition.nl