De Jong Plant | Marketingstrategie
Aan de slag met de marketing -en merkenstrategie van deze ambitieuze hydrangeakweker uit Boskoop

De Jong Plant kweekt al tientallen jaren de mooiste hydrangea’s, zowel onder bekende merken als onder hun eigen label. Met een sterke focus op kwaliteit, innovatie en duurzaamheid blijft het familiebedrijf zich ontwikkelen. Tijd om ook de marketing- en communicatiestrategie naar een hoger niveau te tillen.
In plaats van direct aan de slag te gaan, namen we eerst een stap terug om de marketingstrategie van De Jong Plant opnieuw vorm te geven. Er was behoefte aan meer structuur in het merkenaanbod en meer naamsbekendheid voor De Jong Plant zelf. Door het house of brands-model helder uit te tekenen en dit te integreren in onder andere de catalogus, de huisbeurs en internationale beurzen, hebben we grote stappen gezet.
Daarnaast hebben we eenheid gebracht in de bestaande huisstijl en deze op strategische punten vernieuwd. Hierdoor straalt De Jong Plant nog meer professionaliteit en betrouwbaarheid uit. Met doorlopende marketingactiviteiten blijven we het bedrijf onder de aandacht brengen bij zowel bestaande als nieuwe klanten. Een mooie uitdaging, die we met veel plezier aangaan voor dit ambitieuze en gezellige familiebedrijf!